fundusze
  • Aktualności
  • Postęp
    robót
  • Opis
    kontraktu
  • Galeria
  • Wideo
  • Obiekty
    inżynierskie
  • Podwykonawcy
  • Linki
  • Kontakt
  • Harmonogram
    inwestycji
  • Mapy
    • Mapa interaktywna
    • Projekt Zagospodarowania Terenu
    • Tymczasowa Organizacja Ruchu
  • Przejmowanie
    nieruchomości
  • Archiwum
Menu
  • Aktualności
  • Postęp
    robót
  • Opis
    kontraktu
  • Galeria
  • Wideo
  • Obiekty
    inżynierskie
  • Podwykonawcy
  • Linki
  • Kontakt
  • Harmonogram
    inwestycji
  • Mapy
    • Mapa interaktywna
    • Projekt Zagospodarowania Terenu
    • Tymczasowa Organizacja Ruchu
  • Przejmowanie
    nieruchomości
  • Archiwum
Projekt Zagospodarowania Terenu
Plan orientacyjny - ZDRID 1 i ZDRID 2
ZRID 1
Legenda
PZT od 9+211,78 do 9+700
PZT od 9+400 do 10+000
PZT od 9+600 do 10+600
PZT od 10+500 do 11+300
PZT od 11+300 do 11+987,60
ZRID 2
Legenda
PZT D5-DW
PZT od 0+000 do 0+600
PZT od 0+000 do 0+900 DK6-DD1
PZT od 0+700 do 1+260
PZT od 4+600 do 5+000
PZT od 5+000 do 5+600
PZT od 5+700 do 6+300
PZT od 6+300 do 7+000
PZT od 7+100 do 7+700
PZT od 7+800 do 8+400
PZT od 8+500 do 9+200
PZT od 12+000 do 12+700
PZT od 12+700 do 13+300
PZT od 13+363 do 13+800
PZT od 13+800 do 14+200 Węzeł Luzino, OUD
PZT od 14+200 do 14+957,97
PZT przebudowa istniejącej drogi DK6, dojazd do węzła w m. Bożepole Wielkie, D2-DK6
PZT Rondo na DK6, Przebudowywany fragment drogi na DK6 w m. Strzebielino

Liczba odwiedzin: 97646
Ostatnia aktualizacja: 02.01.2023 r.
Projekt i wykonanie: M2 Studio

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda